ثبت نام دیگنیتی

فروش اینترنتی دیگنیتی در این مطلب به جزئیات بررسی خواهد شد. در ادامه اموزش گام به گام ثبت نام خودروی دیگنیتی را به شما آموزش خواهیم داد. مدارک مورد نیاز، مراحل و نکات مهم درباره این موضوع به شما توضیح داده خواهد شد.

قیمت خودرو

برای آگاهی از جدیدترین اخبار پیرامون دیگنیتی وارد پیج @baharicar شوید.

در ادامه طرح های وزیر صنعت معدن تجارت، اقای فاطمی امین، برای ساماندهی به وضعیت بازار خودرو از 18 اردیبهشت ماه 1401 مقرر شد تمامی خودروسازان و مونتاژکاران ایرانی برای ایجاد شفافیت و عرضه عادلانه محصولات، صرفا از طریق “سامانه یکپارچه قرعه کشی” اقدام به فروش محصولات خود کنند.

در حقیقت در این طرح تمام محصولات از تمامی برندهای خودروسازی کشور، در یک بازه زمانی یک هفته ای، محصولات خود را در سامانه عرضه می کنند و مشتریان با حق انتخاب گسترده تری اقدام به خرید کنند.

روال کلی هم به این صورت است که اگر تقاضا برای یک خودرو بیشتر از عرضه آن باشد، مشتریان نهایی به شیوه قرعه کشی تعیین خواهند شد. دیگر مثل قبل نیست که هر کس زودتر وارد سایت شد، شانس بیشتری داشته باشد. بلکه در یک بازه زمانی یک هفته ای، با فراغ بال اقدام به ثبت نام می کنید و در پایان خوردو مورد نظر به ثب نام کنندگان تخصیص داده می شود. اگر عرضه بیشتر از تقاضا بود، تخصیص بدون مشکل انجام می شود ولی اگر عرضه کمتر از تقاضا بود، در یک فضای شفاف قرعه کشی انجام خواهد شد.

شرایط ثبت نام دیگنیتی

  • انطباق همزمان کارت ملی، گواهینامه، حساب بانکی و سیم کارت به نام شخص متقاضی برای ثبت نام
  • هر کد ملی یک خودرو
  • سن بالای ۱۸ سال
  • برای کلیه طرح‌های تا اطلاع ثانوی، محدودیت فاصله زمانی آخرین خرید، از سایر خودروساز‌ها (۴۸ ماهه) ملاک است.
  • نداشتن پلاک فعال انتظامی برای طرح‌های فروش فوق العاده، فوری و پیش فروش
  • دارا بودن گواهینامه رانندگی خودرو

نکات مهم پیش از خرید اینترنتی دیگنیتی

  • عدم امکان صلح در قرارداد‌های فروش
  • در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی و اختصاصی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده مسترد می‌گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه خودروساز نخواهد بود.
  • صحت سنجی مندرجات سجلی و پستی بر اساس سامانه امتا
  • غیرفعال نمودن گارانتی خودرو پس از ۵ ماه و ۱۰۰۰ کیلومتر از تاریخ تحویل در صورت عدم مراجعه برای سرویس اولیه.
  • توجه به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی و اطمینان از اینکه آدرس آن، صرفاً و بدون هیچ حرف یا علامت اضافه و کم، با کلمه https شروع و صرفاً با عبارت shaparak.ir به پایان می‌رسد.
  • درصورت ثبت نام و برنده شدن در قرعه کشی و عدم واریز وجه تا ۲ دوره نمی‌توان در طرح‌های فروش بعدی شرکت نماید.
  • از آنجا که به منظور شفاف سازی زنجیره نقل و انتقالات خودرو و جزییات معاملات آن؛ کلیه اطلاعات سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مطابق تبصره ۴ آیین نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی در اختیار سامانه جامع تجارت، قرار می‌گیرد؛ متقاضی با علم به کلیه مسئولیت‌های مترتب بر انجام این معامله بر فرد ثبت نام کننده مطابق مشخصات مندرج در سامانه فروش؛ اقدام به ثبت نام می‌کند.

مدارک مورد نیاز حین ثبت نام دیگنیتی

پیش از شروع فرآیند ثبت نام مدارک زیر را در اختیار داشته باشید تا سریع و بی دردسر و با آرامش خاطر ثبت نام خود را به پایان برسانید.

  • داشتن شناسنامه، کارت ملی و گواهینامه
  • در دست داشتن اطلاعات پستی و آدرس و تماس
  • شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا

مراحل ثبت نام در سایت

  1. وارد سایت به آدرس شوید. sale.iranecar.com

ثبت نام فروش اینترنتی لاماری

  1. روی گزینه “ورود / ثبت نام” کلیک کنید.
  2. فرم قرار گرفته را پر کنید. فرم شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، تلفن همراه، کلمه عبور و تکرار آن است.

در این مرحله ثبت نام شما به اتمام رسیده است به یک صفحه جدید منتقل می شوید. در ادامه:

  1. فرم دوم را که اطلاعات دقیق تر از شما می خواهد پر کنید.
  2. از لیست موجود، برای خرید ماشین، اقدام نمایید. چنانچه خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنید، فهرست بخشنامه‌های فروش، برای شما نشان داده می شود. یکی از این بخشنامه‌ها را انتخاب نمایید.
  3. در این مرحله، اطلاعاتی را که در بخش های قبل، وارد کرده اید را مشاهده می کنید. این اطلاعات، شامل اطلاعات هویتی شخصی متقاضی، اطلاعات بخشنامه و ماشین انتخاب ‌شده، می باشد. پس از اطمینان از صحت اطلاعات، بر روی گزینه تایید کلیک نمایید.
  4. در مرحله آخر از مراحل ثبت نام ماشین، چنانچه مراحل ثبت نام و خرید خودرو را به درستی وارد کرده باشید، یک کد رهگیری را دریافت خواهید کرد. به این ترتیب، نام شما در فهرست کسانی که در قرعه ‌کشی شرکت داده می ‌شوند، قرار خواهد گرفت.
انتشار در شبکه های اجتماعی

فرم خرید دیگنیتی

در صورتی که نیاز به راهنمایی دارید، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

نظرات کاربران

بهاری کار لوگو
میخواهم نظر خود را در این مورد بنویسم
خرید خودرو خرید خودرو کارشناسی خودرو اعزام‌کارشناس ماشین چی بخریم چی بخرم؟ مشاوره