قیمت تیارا مکث موتور

تیارا اولین کراس اور تولید شده در مکث موتور که هنوز قیمت و طرح فروش آن مشخص نشده است. با توجه به تجربه تیم ما، احتمالا محدوده قیمتی 1 میلیارد تومان برای این خودرو در نظر گرفته خواهد شد. این صفحه را به طور کامل مطالعه نمائید تا اطلاعات با ارزشی درباره این خودرو به شما دهیم و ارزش خرید آن را بررسی کنیم.

تیارا مکث موتور

کراس اور ایران
پرچم ایران

حجم موتور1.5 لیتر

تعداد سیلندر4 سیلندر توربو

مصرف سوخت7.2 لیتر

به اشتراک بگذارید

برای آگاهی از جدیدترین اخبار پیرامون تیارا وارد پیج @baharicar شوید.

قیمت خودرو

معرفی تیارا مکث

مکث موتور به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه ماموت، دومین محصول تولیدی خود را با نام تیارا در 26 اردیبهشت 1401 معرفی کرد. این خودرو حاصل توافق دو شرکت بزرگ ماموت ایران و بایک چین است. با حضور این خودرو، بازار خودروهای کراس اور نیمه لوکس بسیار پررقابت و جذاب تر از قبل شده است. کراس اوری با طراحی ظاهری زیبا که در ادامه به بررسی دقیق تر و بهتر این خودرو می پردازیم.


با اولین خودروی مونتاژی مکث موتور از طریق لینک زیر، بیشتر آشنا شوید:

پیکاپ مکث موتور


ریشه و نسب تیارا

تیارا در حقیقت همان بایک رویجیانگ X5 است که قرار است در ایران مونتاژ شود. بایک رویجیانگ X5 نسخه جدید سنوا X55 است که قبلا نام سنوا را روی ون های تاکسی دیده ایم (سنوا زیرمجموعه برند بایک است.)  نسخه فول آپشن این کراس اوور در بازار ۱۱۹ هزار و ۹۰۰ یوان (حدود ۱۹ هزار دلار) ارزش گذاری شده است. رویجیانگ در حقیقت شاخه نسبتا لوکس محصولات بایک است که این موضوع را از طراحی و متریال می توان متوجه شد.

مشخصات ظاهری بیرونی تیارا

جلوپنجره بزرگ در جلو و چراغ های کشیده در عقب قطعا چهره ای خشن و مصمم را تداعی می کند که به دنبال القای حس قدرت به بیننده است. قطعات کرومی روی جلوپنجره جذابیت خوبی به این طراحی داده است. خطوط روی کاپوت و گلگیرها نیز ظاهر این خودرو را عضلانی تر کرده است.

مشخصات ظاهری داخلی تیارا

تیارا یک کراس اوور ۷ نفره است و با توجه به ابعاد آن، فضای کابین مناسبی برای سرنشینان در نظر گرفته شده است. البته فضای صندلی های ردیف سوم کمتر است (مانند همه خودروهای دیگر). به طور کلی و با توجه به عکس هاییکه در قسمت گالری قرار گرفته است، طراحی ساده ای را در داخل این خودرو مشاهده می کنیم. در مقایسه با رقبایی مثل لاماری و تیگو 7 پرو و… این سادگی برای برخی جذاب و برای برخی نقطه ضعف به حساب می آید. در حال حاضر هم تنها تریم مشکی برای این خودرو در نظر گرته شده است.

مشخصات فنی تیارا

موتور در نظر گرفته شده برای این خودرو یک پیشرانه ۱٫۵ لیتر توربو با کد TLE4G15D است که حداکثر قدرت ۱۵۵ اسب بخار (در دور ۵,۶۰۰ rpm) و حداکثر گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر (از دور ۲،۰۰۰ تا ۴,۰۰۰ rpm) را تولید می‌کند. جعبه دنده تیارا ۶ سرعته اتوماتیک دیفرانسیل جلو است. مکث تیارا، دارای طول، عرض و ارتفاع 4788، 1875 و 1730 میلی‌متر است و فاصله بین دو محور آن 2815 میلی‌متر است. برای این که ابعاد این خودرو را تصور کنید، کافی است بدانید که از فونیکس تیگو 8 پرو بزرگ‌تر است. وزن تیارا 1610 کیلوگرم است.

امکانات و آپشن ها

اپشن های در نظر گرفته برای تیارا مناسب و کاربردی هستند. امکاناتی از قبیل سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور نقطه کور، ۶ کیسه هوا، سقف سانروف پانارومیک، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، درِ صندوق برقی، سنسور نور، رینگ های ۱۸ اینچی، گرم‌کن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک با دریچه ردیف دوم، صندلی ۶ حالته برقی راننده، صفحه نمایش مرکزی ۱۰٫۲۵ اینچی، جلو آمپر دیجیتال، دوربین ۳۶۰ درجه و دوربین ثبت وقایع.

رقبای صفر تیارا

  • فیدلیتی پرایم ۷ نفره بهمن موتور
  • کرمان موتور KMC K7
  • فردا موتور FMC T5
  • دیگنیتی پرایم بهمن موتور
  • لاماری ایما
  • تیگو 7 پرو مدیران خودرو

رقبای کارکرده کره ای و ژاپنی هم به وفور و فراوانی در بازار وجود دارد که قطعا خودتان بهتر می دانید.

هزینه سرویس سالانه تیارا مکث

نکته: اطلاعات این قسمت با فرض پیشمایش سالانه 20 تا 25 هزار کیلومتر، نگهداری خودرو به مدت 4 سال یا 100 هزار کیلومتر و برحسب دلار 25 هزارتومان خواهد بود.

هزینه نگهداری تیارا مکث

نکته: اطلاعات این قسمت درباره هزینه های تعویض روغن و فیلتر روغن و فیلتر هوا، تعویض فیلتر اتاق، تعویض فیلتر بنزین، تعویض شمع موتور، آچارکشی، تعویض روغن گیربکس اتوماتیک، روغن گیربکس و روغن مناسب برای موتور خواهد بود.

 

بازار دست دوم تیارا مکث

هنوز اطلاعاتی از بازار این خودرو در دست نیست.

قیمت خودرو

فرم خرید تیارا

فرم زیر را پر کنید. در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

جهت اگاهی از قیمت سایر خودروها از راهنمای زیر کمک بگیرید:

قیمت ریسکپت

قیمت لاماری

قیمت پیکاپ کلوت

خرید خودرو خرید خودرو کارشناسی خودرو اعزام‌کارشناس ماشین چی بخریم چی بخرم؟ مشاوره