قیمت کیتون v60

کیتون V60 که در سایت رسمی کیتون موتور با نام کیتون 7 معرفی شده است، خودرویی تقریبا پرحاشیه است و اگر قصد خرید آن را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم به نکاتی که در این صفحه می‌گوییم دقت کنید و سپس تصمیم بگیرید. این خودرو هنوز عرضه نشده است. در صورت عرضه رسمی، ویدئوی نقد و بررسی ارزش خرید در همین صفحه قرار داده می شود.

قیمت خودرو

خرید V60

کیتون V60

ون شهری (MPV) چین
پرچم چین

حجم موتور1.5 لیتری

تعداد سیلندر4 سیلندر تنفس طبیعی

مصرف سوخت6.8 لیتر

به اشتراک بگذارید

قیمت خودرو

معرفی کامل کیتون V60

V60 یک خودروی با ظاهر ون شهری و در ابعاد کراس اور شهری است و در سایت رسمی کیتون به عنوان یک شاسی‌بلند (SUV)!! معرفی شده است ولی از نظر من نه ون است نه SUV! خودرویی که تا سال 2017 در چین تولید شد و هم اکنون چندین سال است که تولید آن متوقف شده است. کیتون موتور شرکتی فعال در حوزه تولید ون های شهری (MPV) و خودروهای تجاری است و جزو برندهای شناخته معروف چین نیست.

خرید کیتون v60

این خودرو در حال حاضر قرار است توسط کارمانیا (زیرمجموعه کرمان موتور) مونتاژ شود ولی داستان به این سادگی‌ها هم نیست. چندین ماه بین کارمانیا و شرکت تازه تاسیسی به نام ایساتیس موتور، بر سر این خودرو اختلاف وجود داشت و روابط عمومی هر دو شرکت اعلام می‌کردند که خودشان نماینده انحصاری کیتون موتور چین در ایران هستند و محصولات ون شهری این خودرو را مونتاژ خواهند کرد. در نهایت در بهار 1400 با انتشار تصاویری از محل شرکت کارمانیا در کرمان، مشخص شد که کارمانیا نماینده انحصاری کیتون موتور در ایران خواهد بود. ولی سوال اصلی اینست که کارمانیا این برندهای ناشناخته را از کجا گیر می‌آورد؟

نمای جلو کیتون v60

نکته مهم دیگری که باید در نظر بگیریم این است که این خودرو در حقیقت به عنوان جایگزین و برای جبران معوقات کارمانیا به مشتریانش است. شرکتی که قرار بود بی‌وای‌دی S7 را تحویل دهد ولی بعد از تحریم ها، همکاری با BYD قطع شد و تعهدات دردسرآوری را برای کارمانیا و مشتریانش که این خودروها را پیش خرید کرده بودند، ایجاد کرد. کارمانیا برای جبران معوقات خود سراغ کراس‌اور DX3 از خودروسازی سوئیست (Soueast) رفت ولی در نهایت این کمپانی چینی با شرکت دیار خودرو همکاری کرد. سپس کارمانیا به سراغ شرکت خودروسازی سودا (Suda) رفت و سدان تمامی برقی آن را نشانه گرفت و قرار شد با نام کارمانیا eK1 را در کشورمان مونتاژ کند ولی تا امروز خبر چندانی از آن نمی‌شنویم. جدیدا هم که اعلام شده مونتاژ کیتون V60 را در دستور کار دارد و شاید این داستان ادامه داشته باشد!!

هزینه سرویس سالانه کیتون V60

نکته: اطلاعات این بخش هنوز کاملا مشخص نیست. به محض دریافت اولین اطلاعات این بخش تکمیل می شود. ولی اطلاعات این قسمت با فرض پیشمایش سالانه 20 تا 25 هزار کیلومتر، نگهداری خودرو به مدت 4 سال یا 100 هزار کیلومتر و برحسب دلار 25 هزارتومان خواهد بود.

هزینه نگهداری کیتون وی 60

نکته: اطلاعات این بخش هنوز کاملا مشخص نیست. به محض دریافت اولین اطلاعات این بخش تکمیل می شود. ولی اطلاعات این قسمت درباره هزینه های تعویض روغن و فیلتر روغن و فیلتر هوا، تعویض فیلتر اتاق، تعویض فیلتر بنزین، تعویض شمع موتور، آچارکشی، تعویض روغن گیربکس اتوماتیک، روغن گیربکس و روغن مناسب برای موتور خواهد بود.

قیمت کیتون وی60

با توجه به ذائقه ایرانی‌ها و کارنامه بد شرکت کارمانیا و کیفیت این خودرو، پیش بینی می شود استقبال چندانی از این خودرو نشود و نهایتا در بازار امروز در بازه قیمتی 500 تا 700 میلیون تومان قرار بگیرد.

منبع: keytonauto.com

برای آگاهی از جدیدترین اخبار پیرامون کیتون وارد پیج @baharicar شوید.

مزایا و معایب کارمانیا کیتون V60

در زیر لیستی از مزایا و معایب این خودرو را برای شما آورده ایم:

  • در سایت رسمی کیتون این خودرو به عنوان SUV! معرفی شده است ولی در حقیقت خودرویی در ابعاد تیگو 7 است و بسیاری از ویژگی های کی خودروی شاسی بلند را ندارد.
  • کیتون خودرویی 7 نفره است ولی ابعاد آن اصلا مناسب خودروی 7 نفره نیست و به همین دلیل فضای صندوق کمی دارد و صندلی های عقب برای افردا بلند قد، راحت نخواهد بود.
  • مورد نا امید کننده بعدی کیتون V60 موتور DAM15DL با حجم 1.5 لیتر و قدرت 114 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن متر است که به نظر خیلی ضعیف است.
  • مشکل بعدی این خودرو آپشن های بسیار کم آن است. عملا هیچ آپشنی در این خودرو وجود ندارد.
  • این خودرو فقط در نسخه گیربکس دستی ساخته ده است.
  • ظاهر عجیب و غریب
  • داشبورد بسیار ساده

یکی از جذابیت های این خودرو صندلی های ردیف دوم است که عملا دو صندلی تک نفره است که در بازار ایران نمونه آن را نداریم.

آپشن های وی 60

آپشن های این خودرو عبارتند از:

  • دو ایربگ
  • دوربین عقب
  • سنسور عقب
  • تهویه اتومات با دریچه عقب
  • فرمان برقی قابل تنظیم
  • آینه جانبی برقی
  • روکش چرم صندلی
  • مانیتور 8 اینچی لمسی

نظرات کاربران

بهاری کار لوگو
میخواهم نظر خود را در این مورد بنویسم
خرید خودرو خرید خودرو کارشناسی خودرو اعزام‌کارشناس ماشین چی بخریم چی بخرم؟ مشاوره